Recensie: Holiday Road Trip

Het is heerlijk om in deze tijd van het jaar kerstfilms te kijken. Er staan genoeg romantische en grappige films op WithLove, dus we kunnen ons dit jaar flink uitleven op dat gebied. Zo keek ik onder andere naar de film Holiday Road Trip waar een schattig hondje in voor komt.

Maya en Patrick zijn als collega’s in strijd met elkaar. Hoe kan het ook anders dan dat precies zij tweeën samen op een promotietour worden gestuurd met de mascotte van het bedrijf: Scoots de hond. Met z’n drieën reizen ze in een oude camper van Washington naar LA, waar ze op tijd moeten zijn in verband met een kerstparade waar Scoots bij aanwezig moet zijn.

Holiday Road Trip

Kerstfilms waar dieren in voorkomen, hebben bij mij altijd een streepje voor. Dieren voegen toch iets bijzonders toe aan elk verhaal. Scoots was in deze film dan ook mijn favoriete personage. Wat een schattig beestje! Hij is het die in dit verhaal alle personages met elkaar weet te verbinden, niet alleen binnen het vreemde reisgezelschap, maar ook op elke andere plek waar ze onderweg langs komen.

Het is natuurlijk niet de vraag OF het drietal aankomt op de plek van bestemming, maar je weet als kijker niet precies hoe het zal gebeuren en wat er onderweg allemaal mis zal gaan. Daarnaast is het bijna een gegeven dat de relatie tussen Maya en Patrick zal veranderen. Ook dat is logisch, aangezien ze een aantal dagen op elkaar zijn aangewezen. Het plot van Holiday Road Trip is wellicht voorspelbaar, maar het is zeker een vermakelijke film met romantische en grappige scènes.

Wil je deze film ook zien? Meld je aan voor een maand gratis romantische films op WithLove of doe mee met de winactie en maak kans op een gratis jaarabonnement op WithLove.

Titel: Holiday Road Trip
Regie: Fred Olen Ray