Recensie: Pathé Tuschinski Loge Arrangement

De mooiste bioscoop van Nederland is waarschijnlijk zonder twijfel Pathé Tuschinski. Wij bezochten vorige week de film Fifty Shades Darker in de grote zaal van Pathé Tuschinski. Hierbij kozen we niet voor zomaar een stoel, nee we gingen voor het Loge Arrangement. Wat we er van vonden lees je hieronder.

Pathé Tuschinski

Loge Arrangement

Laten we beginnen in het begin, wat is het Loge arrangement van Pathé Tuschinski? Pathé Tuschinski heeft in de grote zaal (zaal 1) 24 tweezits-fauteuils staan waar je met twee personen kunt genieten van een leuke gezellige avond. Iedere loge is uitgerust met 4 tweezits-fauteuils die net iets hoger zitten dan de gewone stoelen in de zaal. Hiermee heb je een perfect uitzicht op het filmdoek, en je hebt ook geen last van andere filmbezoekers. Zelfs als iemand uit zaal 1 gaat staan kijk je hier gewoon overheen.

Kosten

Het Loge Arrangement kost op moment dat we dit schrijven 41 euro voor twee personen. Hiermee komt de prijs op 20 euro en 50 cent per persoon. Maar hierbij zit een hapje en drankje naar keuze bij, en de filmticket. Als je een beetje terug rekent komt de prijs eigenlijk heel mooi uit. Een speciaal-biertje bij Pathe kost namelijk 3,70, een zak popcorn 3,90 en een bioscoopkaartje 12 euro. Een totaal van 19,60. De euro die dan overblijft is wat je betaald voor de beste plekken in de zaal.

Ik heb wel genoten van het Loge arrangement, we hadden een hele goede plek in het theater en perfect zicht op de film. Vooral omdat je helemaal achterin net iets hoger zit heb je van helemaal niks last. Je kan dus perfect van de film genieten zonder dat je heel veel gestoord word.

Een klein nadeel is wel dat je ook met het Loge arrangement pas 10 minuten voor start van de zaal naar binnen mag. Het gevolg is een beetje dat de vraag wat je wilt eten of drinken bijna gelijk loopt met het moment dat de film start, en ik kijk daadwerkelijk naar de trailers dus vond dat wel een beetje jammer. Wat ik ook jammer vond is dat er geen korting bij zit voor Pathé Unlimited houders. Dit mag echter de pret niet drukken.